Tiamo med klasskamraterna

Väntade kvar på min vän oscar efter skolan och vi åkte gemensamt hem till mig och umgicks i drygt en timme. Sedan skulle han ner till körskolan och jag skulle möta upp tjejerna i min klass för att gå ut och äta på resturang. Vi var nere vid stenungsunds torg och åt på tiamo. Efteråt kände nog de flesta utav oss hur matkoman växte fram! Klockan är snart tio och jag är hemma i min säng, tillsammans med en påse naturgodis och en ramlösa. Skall alldeles strax bädda ner mig och sätta på någon bra film. Imorgon skall jag iväg och träna tillsammans med ebba och alice och därefter skall jag bara ta det lugnt. Hoppas på sol! Jag passade på att ta med min kamera förut så här kommer några bilder ifrån resturangbesöket.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0