En helt vanlig helg

Igårkväll var jag inne i göteborg och handlade presenter! Fick med mig flera stycken påsar ifrån de klassiska butikerna. På kvällen åkte jag hem till emma i höviksnäs och vi gick och tog en pizza vid rondellen. En stund senare kom några fler kompisar och vi gick hem till emma och bakade julgodis. Det var papper som började brinna, pepparkakor som blev brända och magar som blev uppsvullna men jag hade trots det en väldigt rolig kväll. Jag och linn stannade över natten och imorse åkte jag hem och sedan direkt vidare till gymmet. En helt vanlig helg med en extra hjärtatack då elden svävade runt i emmas kök. Viktigaste var att allting löste sig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0