Rixfm festivalen

Imorse åkte jag,david,hanna,jonathan&felix in till stan för att gå på rixfm festivalen. Där träffade vi Johannes,alexandra,emma,jenny,annie,jonathan,agnes med mera! Hade det sjukt bra tillsammans, lyssnade på musiken som spelades och kollade på scen framträderna. Det hade tydligen varit en minigolf tävling under dagen där en smal sjutton årig kille vunnit tvåtusen kronor på presentkort på mcdonalds! Snacka om att den killen kommer att lägga på sig väldigt många kilon. Ungefär i mitten av festivalen drog vi oss tillbaka ner emot Avenyn för att träffa Kalle och Roberts idag igen, pratade med dom en stund innan vi gick och åt på hard rock café! Eller ja, Jonathan åt mat och jag tog en förätt till ceasarsallad som smakade super! Åkte hem vid halv åtta ungefär och då gick jag ut en sväng innan jag hamnade här framför datorn. Imorgon är första skoldagen, första dagen i gymnasiet och jag är super duper skraj.God, help me now please?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0