Vårväder

Har haft en fantastisk tisdag! Det har varit ljuvligt väder hela eftermiddagen och jag har haft en otroligt rolig dag.
Startade tisdagen med skola där vi spenderade den mesta tiden utomhus. Hade bra sällskap och slappa lektioner där man inte behövde anstränga sig. Efter skolan tog jag och några utav mina klasskompisar oss ner till sportlife där vi gick på gruppass en halvtimme. Därefter träffade jag gustaf och vi tog en promenad innan han skulle åka hem. Vid åttatiden mötte jag även upp adrian och vi tog oss till kyrkenorum och emma för att avsluta kvällen med ett leende på läpparna. Nu när solens strålar kommit fram ser man hur alla är så mycket gladare. Idag har jag haft klänning för första gången iår utan byxor under, endast ett par tunna nylonstrumpbyxor för att dölja mina bleka ben.
Imorgon är det onsdag, och sista skoldagen för veckan innan det väntas en långhelg. Hoppas på fint väder då det väntas grillning med några vänner framåt morgondagens kväll!
 
Lånade den här bilden ifrån sara josefssons blogg. Den är på några utav mina klasskamrater och mig idag i skolan. (www.sarajoo.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0