Fredag

Vid sextiden mötte några kompisar upp mig och vi åkte till den italienska resturangen i stenungsund. Där åt dem en god middag som bestod utav pasta blandat med grönsaker och en orginal margarita. Vi åkte sedan vidare till harrys och därefter hotellet i skärhamn där vi mötte upp dem andra. Framåt kvällen gick vi hem till Simon och där tog vi det lugnt resten utav kvällen. Det var ölspel, fotografering och en massa prat. Trots mitt illamående under kvällen och utskällningen jag fick när jag kom hem försent så hade jag det mysigt! Har tagit hundrats bilder, där vissa kommer komma upp så småningom.
 
 

Kommentarer
Postat av: John Olsson

Det va grymt! :)

2013-03-09 @ 13:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0