Helgen

Myskväll hemma hos mig igår med mina vänner! Tog det lugnt med fruktsallad och film. Kännt människorna i knappt två dagar men det känns som en evighet. Idag skulle jag egentligen till Munkedal men råkade försova mig så slutade med att jag gick och träffade bästis en stund innan jag och emma åkte till stora höga och kollade innabandy! Slutade med vinst för killarna liksom blåvitt matchen gjorde förvånandevärt. Och slutligen imorgon skall jag ha en kort idag i skolan och efter det skall jag kolla damernas träning, gå på sjukgymnastik och dansa zumba! Kommer bli en jobbig dag men det går nog bra som vanligt. Jag vet att mina inlägg är tråkiga nu för tiden, har inga roliga bilder och har ingenting intressant att skriva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan vad packad du var!

2012-09-16 @ 22:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0