Svanesund

Har haft en toppen dag i svensund idag tillsammans med min bästa kompis hanna. Hon kom och knackade på mig idag runt tio tiden, och så småningom tog vi ner oss till kolhättan för att ta färjan över till orust. Där gick vi runt i drygt en timma innan vi träffade Tobias och Theo. Hanna och jag följde sedan med Theo hem, och jag må säga. Hans hem var något av det finaste jag sätt i mitt liv, och hans badrum var otroligt. Det var så himla stort, hade jacuzzi, bastu, fotöljer med mera och jag kan verkligen inte beskriva det. Ångar stort att jag inte tog några foton när jag var på mina flertal besök där inne. Hanna, jag och Theo chillade hemma hos honom hela dagen och det var länge sedan jag hade det så kul som vi hade det. Satt och pratade, spelade med mera och skrattade så att man kände hur magmusklerna verkligen fick jobba. När vi åkte hem vid sex,sju tiden så gick vi på kina resturang och åt middag. Åkte sedan hem till Emily för att träffa henne och hennes kompis Dima. Stannade där tills halv tolv då jag gick hem till mig. Nu skall jag alldeles strax sova innan det väntar ännu en bra dag under sommarlovet imorgon då jag skall både städa, träna och träffa Julia. Ha så kul mina änglar för det skall jag ha!

Kommentarer
Postat av: DIana

Sjukt söta tillsammans!

2012-06-27 @ 10:10:51
Postat av: DIana

Sjukt söta tillsammans!

2012-06-27 @ 10:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0