Mtv

Åkte in till göteborg runt tre tiden idag tillsammans med david, victor och emily. Åt mat på lite olika ställen, kollade i affärer och sedan gick vi och satte oss vid götaplatsen. Där satt vi och väntade på att konserten skulle börja i ungefär en och en halv timma. Robert,daniel och caroline kikade förbi men stack lika snabbt som dom kom, tillsammans med resten av killarna. Emily och jag stannade kvar på den platsen som vi hade, vilket var en riktigt bra plats. Cirka tre meter ifrån scenen med bra umgänge runt om kring oss. Bakom oss hade vi några riktiga puddingar och framför oss stod det tre stycken roliga och härliga bögar. Kom en tjej springades förbi och gav mig ett par gratis klackskor ifrån nelly också, vilket jag självklart inte kunde tacka nej till. Nu gäller det då, att lära mig att gå i cirka femton centimeters höga klackar. B.O.B, Tove Styrke, Nelly Fuertado, Looren var några artister som vi blandannat dansade till. Grymma dj's med riktiga fett låtar och goa dans steg. Kvällen var verkligen helt sjukt go och den var inte slut en. Efter konserten åt jag ännu en gång subway, andra gången för dagen. Vi träffade Tony & Robin, som är två stycken nittonåriga killar ifrån stenungsund. Med dom strossade vi runt i två timmar kanske. Pratade och chillade mest, inte mer än så. Sedan vid tolv tiden var vi tvunga att ta den sista bussen hem som vi var nära på att missa pågrund utav att det var en såppas stor folkmassa. Men nej det gjorde vi inte. Vi kom med bussen och träffade många bekanta och vänner på den med, en flummig och töntig bussresa hem med mig och emily.. Ja det är det nog många som kommer att få uppleva nu i sommar. Imorgon är det midsommar och det skall jag fira med tjejen igen, tillsammans med många gosingar. Dock är dagen inte spik klar ännu.
Trackback
RSS 2.0