Midsommar

Eftersom vädret var lika dåligt som varenda år under midsommar helgen spenderade jag och emily den inte som vi hade tänkt. Alla planer om att till exempel gå ut och grilla nere vid stranden och spela kub,volleyboll med mera eller att åka till smögen fick vi stryka. Istället valde vi att starta dagen med att gå ut och leta efter blommor till våra hemmagjorda kransar, hittade tillslut en hel del i en tjurhage. Senare på dagen åt vi midsommarmat med familjen och fick lite få gäster. Träffade några vänner och vi bestämde oss för att överaska våran kompis som nyligen kommit hem ifrån abudabi. Jeffy heter han och det var enormt kul att få se hans ansikte för första gången sedan augusti förra året. Glädjen som bara sprutade ut ur mig var så stor att jag kunde glömma allt annat som snurrar runt i mitt huvud.
Avslutade kvällen med ett besök hos kisshannes fest, grillning hemma hos mig och en film med massa chips och godis. Dagen blev trotts allt hyfsat lyckad ändå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0