Allt ifrån resturang till film mys

Igårkväll löd mina planer för dagen att jag skulle köra ett insentivt träningspass innan jag träffade min syster som skulle komma upp för en dag. Men imorse när jag vaknade var det ingenting som mitt humör orkade. Var trött och änglig och ville knappt stiga upp ur sängen. Men tvingade upp mig för att ta på mig lite kläder innan Michelle kom hit. Snarare åkte vi ner till torget för att luncha på harrys, där bjöds det på käk som lyxhamburgare och vitlöksbröd, tillsammans med ett glas iskallt vatten. När vi var hemma hos mig igen tog jag en lång och go dush, pontus och adrian besökte oss och resten av dagen spenderade vi framför tv'n. Kollade på slither och på projekt x hemmafest. Skulle dock inte vilja rekomendera någon av filmerna med tanken på att jag tyckte att dessa två sög på riktigt. Nu skall jag och min syster alldeles strax gå ut för att träffa taw om jag inte har förstått det fel. Så vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0