Ett år sedan mitt liv förändrades totalt

Idag har jag haft en helt okej dag som har spenderats på alla möjliga ställen. Startade dagen med både ett möte och en undersökning på ungdomsmotagningen. Sedan framåt eftermiddagen besökte jag min kompis hanna en stund, åt mat med hennes familj och bara tog det lugnt. Hann även med att träffa mina tjejkompisar, gå en runda i stenungsund och avsluta kvällen framför sverige-frankrike matchen som sverige slutligen tog hem!
För ett år sedan idag låg jag lycklig i en säng tillsammans med den personen som jag älskade mest i hela världen. Idag är det bara ett minne blott, i alla fall än så länge.
Imorgon skall jag starta dagen med ett träningspass innan jag skall passa på att åka in till stan och träffa vivian, kolla i några affärer och sedan bege mig in till liseberg för att se på ulrik munther. Hoppas att morgondagen blir lyckad.
 
 
Här får ni ett sött collage på mig och mina kompisar oscar och emily. Älskar dom båda något otroligt!
Trackback
RSS 2.0