Yttligare en till bra sommardag

Under dagen har jag hunnit med en hel del och ändå vaknade jag först runt ett tiden. Träffade en gammal barndomskompis till mig som heter Emma och vi satt och pratade om gamla minnen i en bra stund. Gick hem till mig och fikade till det sista avsnittet av vampire diaries i repris vilket man aldrig kan se för många gånger. Upptäckte att både hon och jag var ett Stefan fan så det blev låna konvesationer om serien. Vid fem tiden gick hon hem, och då ställde jag mig och lagade mat till familjen innan jag drog ut och träffade Hanna, Ryen och Tim! Vi gick ner emot kdal och tog det lugnt, framåt kvällen drog vi ner till mdonalds och träffade Jonathan, Anton och Felix vilket är tre stycken härliga typer. Där satt vi i några timmar innan jag var tvungen att gå hem! Imorgon skall jag in till stan och hälsa på några nära och kära, framåt kvällen blir det även Maskinen med Kalle, Michelle och Vivian plus en massa fler!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah :P allt bra?: )

2012-08-17 @ 02:57:56
URL: http://swaxu.bloggplatsen.se
Postat av: hanna

svar; kanske för att jag varit med dig nästan hela augusti haha <3

2012-08-17 @ 13:40:57
URL: http://eohg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0