Full rulle i Göteborg

Inatt sov jag hemma hos min mormor, så under gårdagen serverades det mycket god mat i massor. Åkte i alla fall ifrån Gråbo runt tolv tiden och var framme i stan ett. Träffade Hanna och Gabriel och vi gick runt i affärer och letade kläder. Köpte ett par vita converse och ett par jeans, även ett mobilskal! Vi lunchade på jensens som vanligt, har blivit en vana nu när man är inne i stan nästan varenda dag! Fanny kom in till Göteborg vid fyra och då drog vi allihoppa till Allum och kollade lite där innan vi tog en fika på la pain francais. När vi kommit hem till Stenungsund igen träffade vi på Vivian och tjötade i någon timme om allt möjligt innan vi drog hem och avslutade kvällen i min säng tillsammans med smothie och en bra film. Skall snart ut och träffa Jonathan en stund också! Hoppas att ni har haft en bra dag, min blev i alla fall lyckad. Imorgon har jag och Hanna bra planer om vädret är på våran sid
a!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0