13082012

För er som missat det så har jag varit med Hanna nu under kvällskvisten! Vi har varit runt i Stenungsund och åkt moped, pågrund utav att denna duktiga tjej tagit körkort under dagen. Så ett stort grattis till henne. Tidigare idag har jag varit hemma hos min barndomskompis Pernilla & har även hunnit med att träffa Madeleine och tagit mig ett efterlängtat träningspass. Nu börjar det gå bättre & bättre med knät, snart står jag på två ben igen och kan äntligen börja träna på riktigt. Första gången på ett halv år då, men som sagt det krävs tid för att bli bra. Imorgon skall jag träffa lite blandade kompisar, drar förmodligen in till Göteborg på kvällen för att se Timbuktu men planerna kanske ser annorlunda ut imorgon det vet jag ej än, bara att vänta & se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0